Laatste twee dagen.

6 oktober 2016 - Tokyo, Japan

Gister zijn we naar de Skytower in Tokyo geweest. Totaal 619 meter hoog maar we gingen tot 356 mtr hoog, met een prachtig uitzicht over de stad. Daarna wilden we nog naar de Sumo arena maar helaas was deze gesloten. ........! Wel even het museum bezocht maar dat stelde niet zo veel voor.
Maar goed je kunt niet alles hebben. Als afsluiter van de dag hebben we Gyu-kaku gedaan. Dat is een tafel BBQ . Lekker en gezellig eten. Het is ook veel te warm om dat buiten te doen. . Vanmorgen de laatste ochtend, tas pakken en droppen op het station. Nog even snel naar de Tsukiji markt. De grootste vis markt van Tokyo. En ook daar was het natuurlijk erg druk. Voor het eten bij een restaurantje moest je buiten in de rij. Wachttijd ongeveer 30 minuten. Dan krijg je wel een paraplu zodat je niet in de volle zon staat. Nu zitten we al op het vliegveld en vertrekken we over 1.5 uur. Zoo jammer. Maar ook goed. Tot onze volgende reis! Bedankt dat jullie ons gevolgd hebben. XXX

1. Ton:
    Goede vluchten, tot snel! X
  2. Marion en Rob verhulsdonk:
    6 oktober 2016
    Hele goede reis mooie verhalen mooie beelden leuk om jullie reis mee te maken
  3. Wilma:
    Goede reis en tot gauwx
  4. Hennie:
    6 oktober 2016
    Goede reis terug. Wat een prachtige reis hebben jullie met ons gedeeld. Kus en knuffel alletwee
  5. Olga:
    6 oktober 2016
    Hele goeie reis! Spreken elkaar gauw
    Xx
  6. Verhulsdonk: